אני לפני צומת חשובה בחיי, המעבר בין שימוש אינטנסיבי ברגלים כאמצעי תחבורה עיקרי ומשהו קצת יותר מהיר. לכאורה החלטה פשוטה מאוד, לא לי.
כמי שמנסה לחיות את חייו בצורה "ירוקה", לבזבז כמה שפחות, למחזר כמה שיותר, לא להחליף כשמתקלקל אלא לתקן, להקטין את כמות הזבל שאני מייצר ולאהוב את כדור הארץ ולא להזיק לו, אני צורך לעיתים מוצרים יקרים יותר … מוצרים שעשויים מחומרים מתכלים.
עכשיו כשנחשפתם לעוד פיסת מידע אודותי, הדילמה שלי ….
אני יכול לקנות אופניים, שבכוחי ינועו ברחבי העיר ויאפשרו לי להגדיל את הטווח ואת היעילות ולהקטין את כמות הנסיעות באוטובוס ולפעמים גם במונית בתוך העיר.
אני יכול לבחור באופציית רכב קטן, אז אני אהיה הכי חופשי בעולם, אבל אז אני מזהם את הסביבה וגם לא ממש זקוק לרכב צמוד (בלי ממש להיכנס לעלויות שדי מיותר להוציא במצבי).
האפשרות שתכלס הכי נראית לי, מאוד קוסמת בכל הרבדים, היא האפשרות לקנות קורקינט ממונע, ולמה:
קורקינט ממונע – משתמש בחשמל.
קורקינט ממונע – יחסית לכלי רכב ממונע הוא זול.
קורקינט ממונע – טווח נסיעה גדול, הוא מגיע רחוק ….
קורקינט ממונע – אפשר לקנות ולמכור, יש שוק טוב.
קורקינט ממונע – נשמע סבבה לגמרי 🙂
החסרונות של קורקינט ממונע מבחינתי הם:
קורקינט ממונע – כבד יחסית, קשה להעלות אותו מדרגות.
קורקינט ממונע – לא ניתן לקשור אותו סתם ככה ברחוב, צריך ממש לקחת אותו איתך.
קורקינט ממונע – חייב שקע חשמלי קרוב, איפה יש לי שקע בבנין למטה ?? אין לי מושג.
קורקינט ממונע – האם הוא זקוק לביטוח ? מה קורה אם קורה משהו ?
קורקינט ממונע – פחות גמיש מאופניים …
בקיצור, אני צריך להתייעץ עם מי שמחזיק קורקינט ממונע … לשמוע איך זה בפועל.
תגובה אחת
אכן העלת נקודות מאוד חשובות שבטח מעסיקות לא מעט קונים פוטנציאלים…
אני כבר בחרתי בהתלבטות שלי ברכישת אופניים חשמליים,גם יותר פרקטיים וגם אפשר לקנות קיט הסבה בלי צורך לקנות את כל האופניים…
תחשוב על זה…ועוד משהו ,אם בא לך לפרסם את החלטתך בפורום הישראלי לאופניים חשמליים,אתה מוזמן
בועז דגני