מחשבות על עמודי נחיתה - בלוג על החיים | בלוג על החיים

מחשבות על עמודי נחיתה

כולנו מכירים אותם, את שיטת הפרסום הזו:
– אתה רואה מודעה.
– אתה לוחץ על הקישור.
– אתה מגיע לעמוד פרסום, בשפת המפרסמים – עמוד נחיתה.

 

אז עכשיו שאני מכיר, אני רוצה לחלוק אתכם קצת על "מה זה בעצם דף נחיתה"?

בדרך כלל מדובר על דף אינטרנט לכל דבר, שיש בו מידע מאוד ממוקד שתפקידו לגרום לגולש לבצע פעולה מסויימת,
למשל: ליצור קשר טלפוני /למלא טופס פרטים /לגשת לאתר אחר /לראות שירות ספציפי.

הדבר המדהים בעמוד נחיצה הוא שזה מיועד לקהל מאוד ספציפי, המודעה (אותה הזכרתי מקודם) מוצגת רק לקהל היעד (נניח אנשים מבוגרים), אז המפרסם יודע שרק אנשים מבוגרים יכנסו אל דף הנחיתה, אז הניסוח והשפה וכל הגרפיקה וההתנהלות בדף הנחיתה תתאים בדיוק לקהל היעד (המבוגרים).

 

מה זה נותן?

יחס המרה טוב יותר, כיוון שהכל מיועד לאותו קהל יעד, המילים נכונות יותר עבורו והתהליך בנוי עבור אותו קהל יעד אז גם עמוד הנחיתה יעבוד טוב יותר ונכון יותר. כדי להסיר כל ספק, דף נחיתה הוא דף אינטרנט כמו כל דף, הוא פשוט מעוצב וכתוב במטרה ספציפית ועבור קהל ספציפי.

 

ממה צריך להיזהר?

אם דף הנחיתה הוא חלק מאתר האינטרנט של המפרסם, נניח חברת קוק-קולה (אני בהחלט לא ממליץ על שתיית משקאות ממותקים) אז הגושל יותר שהוא מוסר פרטים לחברה ששומרת על החוק ותגן על המידע שנאסף על פי דרישות החוק. אבל במקרה בו דף הנחיתה אינו מקושר למותג או חברה ספציפית, כדאי לבדוק ולברר במה מדובר ומי מקבל את הפרטים אותם אנחנו שולחים, שלא נשלח אותם למישהו שלא אמור לקבל אותם.

רוב החברות שעושות שימוש בדפי נחיתה, עושות עבודה יפה והוגנת ומשתמשות בטכנולוגיה הנפלאה הזו בצורה לגיטימית ומקסימה.

 

הוספת תגובה




 

קטגוריות

לפי תאריך

אוגוסט 2018
א ב ג ד ה ו ש
« יול    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031