הפרסום של בנק הלאומי שרץ בתקופה האחרונה ונראה שרק הולך ומתגבר מאוד בעייתי בעיני.
הם אומרים שאם שירות הלקוחות של בנק לאומי לא מצליח לפתור לך את הבעיה /העניין תוך יום יש ללקוחות מספר טלפון של המנכ״ל.
הבעיה הגדולה בזה היא שבארגון תקין עם מנכ״ל שיודע לעשות את העבודה שלו ולנהל ארגון תקין אף אחד לא אמור להגיע למנכ״ל עם בעיות של שירות לקוחות – אם המנכ״ל צריך להתערב בשירות לקוחות אז יש בעיה חמורה בארגון – והאשם העיקרי הוא המנכ״ל.
אני מקווה שבנק לאומי פשוט יפעילו שירות לקוחות שעובד והלקוחות לא יצטרכו להגיע למנכ״ל.