רוצה לקנות רנו? איך זה קרה לך

"לא תיכנס – לא תיכנס – לא תיכנס …" ממש שטיפת מוח!
הפרסומת החדשה של רנו מתפקדת כמו שטיפת מוח, מעניין אם זה השפיע עליך.

 

זאת הסיבה שהם בחרו בקו הזה:
עד היום רנו ידועה בישראל כרכב לא אמין שנכנס למוסך בצורה סדירה מרגע הרכישה ועד לרגע שמוכרים אותה למישהו אחר.
חבר שלי קיבל רנו חדשה חדשה שבחר בעצמו בזכות רמת הבטיחות הגבוה שמיוחסת לרכבי רנו. ובכן, רמת הבטיחות נסקה והייתה פשוט מדהימה כיוון שהרכב בילה במוסך כל הזמן … "נכנס – נכנס – נכנס" למוסך.
אז מה הם עושים? סוג של שטיפת מוח בטלויזיה: "לא תיכנס – לא תיכנס .. ", תכלס רנו לא צריכה תמריצים כדי להיכנס למוסך – נראה שהיא עושה את זה לבד (לפחות זה מה שיהיה עד הפרסומת הזו).

 

מה עשו?

 

לקחו את הפרזנטור הכי מתאים, שמשחק נהג מונית בתפקידו האחרון המצליח ביותר.
מונית מספקת לנו תחושה של רכב נכון, אמין ויעיל. לראות אותו בסוף הפרסומת בתוך הרכב (שנעשה סוג של קישור אוטומטי), ואח"כ חזרו על ה"לא תיכנס" בלי רחמים על האוזניים שלנו.

 

מה דעתך? תיכנס או לא תיכנס ?
באופן אישי לא הייתה לי רנו, והפרסומת הזו לא ממש תשנה את הדבר הזה בעתיד (אולי כי ראיתי את הצרות של רנו בקרבה ראשונה).
אם רנו היו רוצים שאני אאמין להם הם היו צריכים להציע משהו כמו – "כל התיקונים עלינו", או "אם תיכנס למוסך תקבל פיצוי כפול", או "כל פעם שתיכנס למוסך ניתן לך רכב חדש במקום" … ולעמוד מאחורי המילה שלהם. הרי הם טוענים שרנו לא תיכנס למוסך לא?

3 תגובות על ”רוצה לקנות רנו? איך זה קרה לך“

  1. רוברט הגיב:

    שלום לכותב.
    בתור מבקר צרכנות הייתי מצפה ממך לתובנות קצת יותר עמוקות בבלוג ולפחות להביא הוכחות לפני השמוצות מיותרות

  2. ירדן הגיב:

    לא נכנסת. לא נכנסת.
    גם לבלוג שלך לא נכנסת יותר

  3. שוקי הגיב:

    קייה פעלה באופן מעשי יותר להוכחת האמינות, כאשר היא מציעה אחריות של 7 שנים לרכב החדש שלה….

הוספת תגובה